pátek 6. ledna 2012

Hello Kitty nail art


Inspirováno tímhle videem z youtube.com


na

Ačkoli jsem se toho docela bála, vlastně na tom vůbec nic není :)
  • Základ je base coat, jak jinak :)
  • Na něm dvě vrstvy růžovýho laku (podle mě růžová k čičince sedí víc než jen francie), konkrétně je to Tasha, odstín 27.
  • Další krok je francie :) já ji dělala od ruky bílou zdobičkou, určitě je možné použít i šablonky. Jen pozor, je nutný ji udělat silnější, aby se vešel i čumáček :) Já jsem jí na prstech, kde měla být kočička, udělala dost širokou a ničemu to napohled nevadí :)
  • No a pak už přichází na řadu vlastní hraní  :) Oči jsem dělala párátkem a fousky špendlíkem namočeným v černém laku (kvůli fouskům musí fakt hodně krýt, proto ten na stamping, konkrétně Essence)
  • Čumáček je dělaný taky párátkem, lakem Minicolorama, odstín Urban Lemon
  • A teď mašlička, ve dvou barvách, v růžový a červený :) Nejlíp se mi osvědčilo udělat si tečku v místě, kde má být její střed a pak to "rozšmrdlat" kuličkou :)
Tááák a bylo hotovo... Chvilka vztekání, ale jsou tam, micinky :)

1 komentář: